بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جواد ماندنی شد/برهانی یک گل تا عنوان بهترین گلزن
http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/12/4103_orig.jpg
درطی جلسه ای که شنبه شب با حضور فتح الله زاده،قلعه نوعی و علی امیری برگزار شد،طرفین درباره ادامه حضور نکونام در استقلال بحث و تبادل نظر کردند. 
بر این اساس،مقرر شد نکونام به حضورش در جمع آبی پوشان ادامه بدهد. طی روزهای گذشته اخباری درباره احتمال جدایی نکونام از استقلال منتشر شده بود که به نظر می رسد پس از این جلسه منتفی شده است.
آرش برهانی با دو گلی که روز گذشته مقابل سایپا به ثمر رساند، با 89 گل زده برای استقلال به رکورد علی جباری بازیکن اسبق این تیم رسید و در صورتی که بتواند یک گل دیگر برای آبی پوشان به ثمر برساند، عنوان بهترین گلزن تیم استقلال را در تمام ادوار مسابقات لیگ و جام حذفی به دست خواهد آورد. 
علی جباری با زدن 89 گل به همراه آرش برهانی از گلزنان برتر تاریخ استقلال به شمار می‌آیند ضمن آنکه فرهاد مجیدی 83 گله در جایگاه سوم حضور دارد.
باتوجه به حضور برهانی در رقابت‌های این فصل و مشخص نشدن تکلیف فرهاد مجیدی برای پیوستن به استقلال و با توجه به نبودن رقیب برای مهاجم شماره 9 به نظر می‌رسد این بازیکن در بازی‌های آینده موفق به شکستن رکورد علی جباری شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 9 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات نیم فصل,آرش برهانی,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com